even kijken hoe dit werkt! - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Pauline Pearl Werkhoven - WaarBenJij.nu even kijken hoe dit werkt! - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Pauline Pearl Werkhoven - WaarBenJij.nu

even kijken hoe dit werkt!

Blijf op de hoogte en volg Pauline Pearl

12 Januari 2013 | Nederland, Rhenen

Het leek me handig om even uit te vinden hoe dit werkt, voor ik al goed en wel op weg ben.. Als het goed is komt dit berichtje dus zo ook op facebook, hopelijk..
Voor iedereen die het nog niet weet, vrijdag 18 januari vlieg ik naar Peru! Met twee overstappen kom ik zaterdag in Cuzco aan, waar ik samen met Fien de eerste nacht in een hostel zal overnachten. Vanaf zondag kan ik terecht bij mijn gastgezin.
Bij dit gastgezin blijf ik drie weken wonen, terwijl ik overdags naar school ga om Spaans te leren. Hopen dat ik het een beetje snel op pik (:
Oh als je wilt kun je me ook volgen, dan moet je hieronder links ergens klikken geloof ik, en dan word je elke week gespammed in je mail, zodra ik iets nieuws post (: leuk toch?

  • 24 Januari 2013 - 19:11

    G.van Hattem-van Doorn:

    Lieve Pauline,
    Wij zin heel benieuwd hoed het met je gaat.Geniet zoveel mogelijk van de oude cultuur van dit land.
    Wij sponseren je wel af en toe.!!!
    Laat iets via de mail weten.
    Heel veel liefs en vele groeten.
    Oma Ger en BEN.

  • 24 Januari 2013 - 19:14

    G.van Hattem Van Doorn:

    Wij wachten op jouw antwoord.
    Veel liefs.
    Oma Ger en BEN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pauline Pearl

Actief sinds 22 Dec. 2012
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 12013

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 23 December 2015

Exchange in Kazakhstan

15 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Mijn reis naar Peru

Landen bezocht: