Een eerste berichtje uit Peru! - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Pauline Pearl Werkhoven - WaarBenJij.nu Een eerste berichtje uit Peru! - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Pauline Pearl Werkhoven - WaarBenJij.nu

Een eerste berichtje uit Peru!

Door: Pauline Werkhoven

Blijf op de hoogte en volg Pauline Pearl

29 Januari 2013 | Nederland, Rhenen

Dag lieve mensjes die allemaal de moeite nemen mijn verhaal een beetje te volgen (: Het is hier in één woord, geweldig. Nee wacht, maak daar maar drie woorden van: GE-WEL-DIG.

Ik zal eerst even de hoogtepunten van mijn verhaal tot nu toe vertellen.Ik heb dus nog niet zoveel geblogd omdat het internet hier niet echt supergeweldig is. Mijn volgende blog zal over het dagelijks leven hier gaan (mocht het je interesseren). Okee mijn verhaal dus, laten we maar beginnen bij de vliegreis. Niet zo’n groot succes… Het plan was om van Amsterdam naar Madrid te vliegen, daar om 23:55 op een vliegtuig naar Lima te stappen, om 07:25 aankomen en dan om 11:20 te vertrekken naar de eindbestemming, Cusco. That kinda went terribly wrong.. Vliegtuig 2 richting Lima werd gecancelled, dus heb ik maar een nachtje in Madrid geslapen. Vervolgens had ik natuurlijk mijn vlucht naar Cusco gemist dus vervolgens ook maar een heerlijk nachtje in Lima geslapen. Wel weer twee steden die ik van mijn to-see-lijstje kan strepen.

Mijn eerste week hier verliep vrij gewoontjes naar mijn idee. Volgens mij is het schema van de volgende twee weken voor mij precies hetzelfde. Op het weekend na natuurlijk.

In het weekend ben ik namelijk naar…. *tromgeroffel* … Machu Picchu geweest! Awesomeness tot macht 85! Foto’s volgen sws nog, of op deze blog en anders op facebook. Het was echt zo mooi. Zeker als je op het punt staat vanaf waar die oh zo bekende foto is genomen (shame on you als je niet weet welke ik bedoel). Dat is zo’n surrealistisch moment! Toen realiseerde ik me pas echt dat ik me werkelijk aan de andere kant van de wereld bevind op dit moment. Maar het is een gevoel dat me wel bevalt. Ik voel me nu al bijna thuis in dit vreemde land, ondanks al zijn eigenaardigheden.
Maar daarover meer in mijn volgende blogje! Haha jaja een cliffhanger jongens, ik moet natuurkijk er wel voor zorgen dat jullie blijven lezen (:

Okee dat was het wel zo’n beetje, ik hoop dat jullie het leuk vonden om wat van me te horen haha ^^ Lots of love! xxxxxxx

  • 29 Januari 2013 - 01:07

    Stefan:

    Hahaha ik hoor je dit ook echt zó vertellen:P Ik kijk uit naar je volgende berichtje en natuurlijk foto's!:D

  • 29 Januari 2013 - 07:09

    Geert:

    shame on me dus... :P

  • 31 Januari 2013 - 11:26

    Lianne:

    Nou, je bent niet erg enthousiast... Jammer dat het zo tegen valt!
    Maar we blijven je volgen, misschien dat je in de komende weken érgens nog iets leuks meemaakt?!
    Liefs, Peter & Lianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pauline Pearl

Actief sinds 22 Dec. 2012
Verslag gelezen: 539
Totaal aantal bezoekers 11998

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 23 December 2015

Exchange in Kazakhstan

15 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Mijn reis naar Peru

Landen bezocht: