Mijn reis naar Peru - Reisverslagen van Pauline Pearl Werkhoven - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Peru - Reisverslagen van Pauline Pearl Werkhoven - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar Peru

Via de organisatie Dare2Go, zal ik op vrijdag 18 januari naar Peru vliegen om vrijwilligerswerk te doen. Omdat ik nog geen Spaans spreek begin ik de eerste drie weken van mijn reis in een talenschool in Cuzco (interlanguage). Ik krijg hier ongeveer 25 uur per week les, en daarnaast nog 6 uur per week privéles. Ik woon in een gastgezin met kinderen die ongeveer even oud zijn als ik dus ik hoop in die drie weken heel veel op te steken.
Daarna vlieg ik door naar Iquitos, de werkelijke bestemming van mijn reis. Hier zal ik ongeveer 3 maanden verblijven. In Iquitos zijn er veel arme wijken waar de kinderen geen geboortebewijzen hebben en om die reden worden ze niet toegelaten op de scholen. Mijn project (El Manguaré) probeert dit probleem op te lossen. Waar het project zorgt voor de juiste papieren, zal ik de kinderen les geven. Ze krijgen intensief les in kleine klasjes zodat hun niveau snel omhoog gaat en ze daarna in kunnen stromen op de plaatselijke scholen.
Ik ben nu nog bezig met de laatste voorbereidingen en ik kan alleen maar zeggen dat ik er enorm veel zin in heb!

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2013

El Ultimo

27 April 2013

Un pocito de todos

17 Maart 2013

levensverhaal!

25 Februari 2013

Iquitos!

15 Februari 2013

Details voor de liefhebber
Pauline Pearl

Actief sinds 22 Dec. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11971

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 23 December 2015

Exchange in Kazakhstan

15 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Mijn reis naar Peru

Landen bezocht: